Profesjonalne zdjęcia aranżowane produktów


Ponieważ kreatywność to istota bliska naszemu sercu, ciągle rozwijamy się na wielu polach, by móc tworzyć jak najciekawsze propozycje w zakresie projektowania graficznego – zarówno na potrzeby internetu jak i wykraczając poza jego strefę wpływu. Ostatnio prężnie rozkręcamy młodszą gałąź naszych usług, która opiera się na korzystnej ofercie fotografii reklamowej.

  zdjęcia aranżowane

zdjęcia produktowe i aranżowane Profesjonalna fotografia produktowa
Z pewnością każdy z Państwa styka się na co dzień z ogromną ilością zdjęć różnego typu produktów. Choć marketing jest wszechobecny w sieci i przestrzeni miejskiej, często zdarza nam się nieszczęśliwie zawiesić oko na fotografii wykonanej w niewłaściwy sposób. Jeden z ważniejszych wyborów, jakich musi dokonać producent, dotyczy sposobu, w jaki jego wyrób zaprezentowany zostanie na rynku. Aby produkt rozszedł się jak świeże bułeczki, w kwestii tej paść muszą przemyślane decyzje. Właśnie w tym zakresie przychodzimy z pomocą, oferując profesjonalne usługi fotografii produktowej, dopasowane do potrzeb i wymagań klienta. W zależności od tego, jak dokładnie przedmiot ma być zaprezentowany na zdjęciu, czy ma w nim grać rolę główną i jedyną, czy raczej stanowić element większej kompozycji, możemy podzielić fotografię reklamową na taką, która jest skupiona bardziej na samym produkcie, lub która tworzyć ma klimat, roztaczać odpowiednią aurę wokół przedmiotu, budzić adekwatne skojarzenia z promowanym wyrobem.


Najczęściej dla potrzeb rozbudowanych sklepów internetowych powstaje najwięcej fotografii typowo produktowej – są to zdjęcia na białym tle, wykonane z różnych perspektyw (dwóch lub trzech), które promują pojedynczy artykuł. Jednolite tło nie odciąga uwagi kupującego, pozwalając mu skupić się na istotnych aspektach produktu. Zadaniem dobrej fotografii produktowej jest dokładne przedstawienie towaru, pozwalające konsumentowi zwrócić uwagę na szczegóły, które wyróżniają przedmiot od innych dostępnych na rynku artykułów. Choć białe tło jest najczęściej spotykane, równie ciekawie prezentują się zdjęcia na czarnym tle – o ile tylko fotografowane przedmioty posiadają wystarczająco jasny odcień, by nie zlewały się wzrokowo z barwą tła.

Interesujące zdjęcia aranżowane


Fotografie pojedynczych przedmiotów na jednolitym tle nie są jedynym sposobem prezentacji oferty w sklepach internetowych. Niektórzy producenci decydują się zamieścić na swojej stronie bardziej urozmaicone zdjęcia swoich wyrobów. Jest to dobry krok, kiedy rozprowadzane artykuły są proste w budowie i nie różnią się między sobą funkcją, a jedynie wielkością lub kolorem. Wtedy warto oprzeć się na wyobraźni fotografa oraz zaufać jego zmysłowi artystycznemu, ponieważ konieczne będzie zamieszczenie na fotografii kilku dodatkowych, pasujących do siebie elementów, dzięki którym artykuł wyróżni się wśród wielu innych, stając się dla kupującego atrakcyjną propozycją. Budowanie większych kompozycji doskonale sprawdza się, gdy klient zleca na przykład zdjęcia mebli. Elementy wystroju wnętrz świetnie prezentują się wewnątrz konkretnej przestrzeni, dlatego dobrym pomysłem jest ujęcie ich w naturalnym otoczeniu, zawierając w kadrze fragment pomieszczenia.

aranżowane zdjęcia mebli 
Fotografia aranżowana wspaniale spisuje się, gdy klient ma zapotrzebowanie na profesjonalne zdjęcia jedzenia. Produkty spożywcze nad wyraz dobrze wyglądają na fotografii w towarzystwie innej żywności albo elementów martwej natury, przy czym nie mamy na myśli jedynie zastawy stołowej. Nowoczesne trendy fotografii produktowej pozwalają na zestawianie ze sobą w kadrze rozmaitych przedmiotów, nawet takich, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się ze sobą w ogóle niespokrewnione. Im bardziej zaskakująca aranżacja, tym oryginalniejsze zdjęcie i wzrastające zaciekawienie klientów.

zdjęcia aranżowane jedzenia


Istnieją takie przedmioty, które korzystnie prezentują się zarówno przedstawione na fotografii w pojedynkę, na jednolitym tle, jak i będąc częścią większej kompozycji o unikalnym charakterze. Zdjęcia biżuterii, zegarków, galanterii czy kwiatów, zamieszczone w galerii na naszej stronie, to przykłady aranżacji oraz zdjęć produktowych, które są niezastąpionym elementem skutecznej reklamy – bez względu na to, czy promujemy się w internecie, czy poza nim, korzystając z usług drukarni.

fotografie niewielkich przedmiotów



Komentarze